förlåt förlåt förlåt

jag vill bara säga förlåt för att jag inte uppdaterat på evigheter! men jag har haft rätt mycket just nu, kärlek dit & kärlek hit. allt är bara så komplicerat och det gör lilla mig svag & trött. ni ska egentligen inte drabbas, jag vet. men nu har det blivit så. jag hoppas ni inte ogillar mig eler slutar läsa, men jag tror dom flesta av er förstår mig i det här läget. jag uppdaterar ikväll med fler än en del, för det är ni värda! 4 dagar kvar och sen har jag sommarlov, är det inte underbart?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår jag förstår, hoppas allt är bättre... kärlek är inte lätt..

2012-06-03 @ 12:08:32
Postat av: Puss

Jag förstår det är samma med mig finns alltid om du vill prata

2012-06-03 @ 14:20:54
URL: http://toldmealie.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0