LIKT VAMPIRE DIARIES?

ANONYM: Jätte bra, men det känns lite som om du kopierar vampire diaries... Du kanske inte ens kollar på det men det är nästan exakt samma historia: en tjej som tror att hennes föräldrar är hennes biologiska men själva verket så är hon adopterad.

SVAR: Hej! Jag har faktiskt aldrig sett på vampire diaries och har aldrig riktigt varit intresserad för att kolla heller. Coolt att det var lite likt, men jag har som sagt aldrig sett det så jag har inte kopierat. Det jag skriver kommer ur hjärtat & tankarna. Varenda ny tanke som ploppar upp under tiden jag skriver eller ska börja skriva använder jag!
Tack för att du kommentera iallafall :)

Cuteee | Flickr - Photo Sharing!Lidia ValdiviaDon't Let me Down - The Batles *-* ♪ - PolyvoreDon't Let me Down - The Batles *-* ♪ - PolyvoreDon't Let me Down - The Batles *-* ♪ - PolyvoreDon't Let me Down - The Batles *-* ♪ - Polyvore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0