meningen med livet #17

Johannas perspektiv
Jag pustade ut när jag stängde dörren efter mig. Så tyst som möjligt knöt jag av mig skorna och smög uppför trappan. Det lät som att alla sov så jag gick in på rummet och stängde dörren efter mig. Snabbt tände jag för det var helt svart i rummet och jag är mörkrädd. Jag satte mig på sängen och tog av mig kläderna och ställde mig sedan framför spegeln i underkläder och studerade min smala kropp. Jag spände magen och såg hur jag fick ett streck mitt i. Kanske, om jag började träna lite så kunde jag få magrutor? Jag flinade åt mig själv och gick sedan in på min egna toalett och tvättade bort sminket. Jag borstade ur håret och kollade hur långt det blivit. Det gick ner till svanken precis. Sedan gick jag och la mig i sängen. Jag hade lust att skicka ett sms till Hannah, för hon har verkat så sur hela kvällen. Men jag hade ingen lust när hon var så tjurig och bara satt där. Hon pratade ju liksom knappt med mig. Hon kanske blev sur för att jag blev kompis med Ellie&Nellie? Väldigt töntigt beteende isåfall. Jag låg och tänkte igenom vad som hade hänt under kvällen. Jag har fått 4 nya vänner och allt känns bra. Kanske skulle dom här 4 vännerna bli vänner för livet. Vad vet lilla jag? Jag log för mig själv och somnade sedan in i en djup sömn.
Hannahs perspektiv
Jag stängde dörren efter mig när jag var klar i badrummet och gick med lite tjuriga steg mot mitt rum. Jag vet inte varför, men under kvällen så blev jag väldigt irriterad på Johanna. Hon gjorde inget speciellt som var fel. Men hon pratade inte med mig över huvudtaget. Hon gick runt och snackade med Nellie & den andra jävla brunetten som satt i uterummet. Jag och Harry satt i soffan hela kvällen och pratade och kysstes. Han kanske tycker jag är tråkig som inte ville dansa och vara lika social som dom andra. Men jag ville verkligen inte. Nellie & den där andra tjejen kanske är Johannas nya bästisar. Dom kanske är mycket bättre än jag. För den stunden, så kändes det faktiskt så. Jag kanske överdriver, men jag är bara orolig att Johanna kommer glömma mig. Hon är nästan den enda riktiga vännen jag har. Jag måste sluta oroa mig för såna saker. Med en klump i halsen la jag mig på sängen och tänkte ta av mig min onepiece som jag satt på mig innan jag tvättade mig. Men jag somnade, och glömde att ta av mig den.
Nellies perspektiv
Jag tvättade bort sminket och satte mig på Liams säng. Han tog av sig sin t-shirt och ruffsade till sig i håret. Han satte sig på huk vid sängkanten där jag satt och gav mig en kyss. Jag besvarade den och det var ingen speciell kyss som den jag fick under kvällen. Den var mer passionerad och... sexig. Jag flinade åt tanken och lutade mig bakåt mot väggen. Han gick in i badrummet och borstade tänderna.
- Det var verkligen kul att träffa Johanna igen efter alla år. Sa jag och han nickade.
- Jag förstår det, hon verkade verkligen snäll! Sa han.
- Det är hon. Sa jag och log för mig själv. Jag ville träffa henne redan imorgon och prata om saker och kunna lära känna varandra lika bra som förut. Kanske tillochmed bli lika bra vänner som förut. Hon var som den systern jag aldrig fick. Hon var mitt allt. Nu är Ellie så för mig. Men det går att ha 2 bästisar. Jag la mig på sängen och Liam kom och la sig bredvid. Jag tittade på honom och satte mig upp och släppte ut håret som satt i en toffs. Sedan tog jag av mig linnet jag hade och hade bara underkläder på mig sedan. Jag la handen på hans mage och han gav mig en kyss igen. Denna var mer passionerad och det slutade med att jag satt på honom.
- Jag är för trött. Sa jag och vi båda skrattade.
- Jag också. Sa han och jag la mig bredvid honom under täcket. Han släckte lampan och sedan somnade vi båda två. Våra kroppar nuddade vid varandra och jag kände hans hjärtslag.
Ellies perspektiv
Jag tog av mig kläderna och la mig under täcket i bara underkläder. Louis var fortfarande i badrummet och jag fick ligga ensam en stund. Till slut var han klar. Han kom ut i bara kallsonger och släckte alla lampor förutom den bredvid sängen. Han la sig bredvid mig och drog in mig till sin famn. Jag la huvudet på hans bröst och kände hans hjärtslag.
- Var de kul? Frågade han.
- Festen?
- Jaa.
- Ja den var helt okej. Johanna & Zayn var schyssta tycker jag. Sa jag och han höll med.
Han gav mig en kyss och sedan somnade vi.

Oj vad mycket update det blev! Men är ledig idag och har inget för mig. Kanske blir det mer update senare? Vi får helt enkelt se. Men ja, hittils har det hänt ganska mycket. I den här delen har det varit väldigt mycket tankar som jag hoppas ni gillar. I den förra delen fick ni lära känna många nya individer som kommer vara med en hel del framöver i min fanfic. Och då vet ni det. Kommentera gärna för det gör allt så mycket roligare och jag blir mer peppad då. Imorgon är det min sista skoldag, på kvällen är det skolavslutning och aa!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar din ff. Hoppas det blir fler updates! :)

2012-06-06 @ 15:37:03
Postat av: anja

awesome!!!!!!! ♥

2012-06-06 @ 16:56:40
URL: http://toldmealie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0