meningen med livet #25

Johannas perspektiv
DELTAGARKAOS PÅ X-FACTOR
Det uppstod ett förfärligt kaos under kvällen bland deltagarna på x-factor. Det började med att några gick på en pub och några av dom blev väldigt berusade. Det slutade med att en kille vid namn Harry Styles hånglade med en tjej. Han var berusad och väldigt upphetsad, enligt några vänner som satt i närheten.
Jag fick en lite chock, men fortsatte sedan läsa.
En kille fick reda på att Harry hade flickvän och många tjejer reagerade på det och sa vilket svin han var. Ryktet spreds fort och det slutade med bråk. Bråket kunde inte bli värre, trodde några av deltagarna. Men det blev allt våldsammare och grovare ord användes.
- Han har flickvän, eller hade. Jag vet inte hur allt ligger till nu. Säger Liam Payne när han blev frågad vad han visste om Harrys liv. Kvällen fortsatte i katastrofalt kaos och 3 ungdomar fick åka till akuten efter bråket.

Jag visste inte vad jag skulle tänka eller säga. Inte heller vad jag skulle tro. Det här kanske bara var skvaller. Men varför skulle det då stå i en tidning och varför skulle folk reagera så hårt då. Jag tyckte synd om Harry, när det blev så mycket bråk och han fick ta sån skit. Men å andra sidan så är det ju faktiskt hans eget fel att det blev såhär.
Jag ville berätta för Hannah och dom andra. Men borde jag göra det? Jag borde visa tidningen för dom istället. Jag ringde Nellie och berättade exakt vad det stog.
- Herregud. Och nu när Hannah verkar vara hur sur som helst. Men du måste berätta, det är taskigt att dölja det och hon måste få veta vilken idiot han varit. Sa Nellie och jag höll med.
- Jag vet, men hon kommer inte tro mig..
- Då får hon väl inte göra det, det är bara hennes problem om hon vill tro det eller ej. Du säger ju sanningen. La hon till direkt.
- Du har rätt, men måste lägga på. pusshej! Sa jag och hon sa likadant. Sedan la vi på och jag la tidningarna i korgen på cykeln och cyklade hem.

Vad ska hända nu? Det är verkligen kul när ni kommenterar, om ni kommenterar mer så kanske det kommer ett till inlägg idag. :) xx

Kommentarer
Postat av: jessica

LOVE IT <3

2012-06-11 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0