turn to you - del 11

- SAMMIE -
Jag fick ett sms av pappa. Det stog att han skulle jobba ikväll också och komma hem ungefär 23.00. Jag blev lättad för då kunde allt det här ordna sig. Ungefär en halvtimme senare efter samtalet så klev  Louis & Harry upp på däck. Julia märkte det inte först, men när jag hälsade med ett litet leende så tittade hon över axeln och tårarna började rinna ännu mer. Harry drog upp henne från stolen och drog in henne i sin famn. Man hörde hur hon snyftade och jag sa åt Louis att vi skulle gå ner under däck så dom fick prata lite.
- Vi går ner så ni får prata lite, jag tror de behövs. Sa jag försiktigt och dom båda nickade. Jag tog hans hand och drog ner honom för trappan.
- Det är så jävla coolt att bo i en husbåt! Sa Louis helt glatt. Jag ryckte på axlarna och satte mig på min säng. Som förövrigt var väldigt bred för att vara en enmanssäng. Det var som en dubbelsäng. Jag satte mig på sängkanten medans Louis studerade vårat hem. Han gick in i köket och jag hörde hur han sa "wow" flera gånger när han gick in i ett rum.
- Du vill säkert bara vara snäll. Sa jag högt så att han skulle höra. Han ställde sig vid min dörröppning och skakade på huvudet.
- Jag är inte sån, jag är dum. Sa han med ett flin.
- Bad boy. Sa jag och höjde ögonbrynet. Han närmade sig mot mig och kysste mig. Jag hamnade på rygg och han låg på. Men han la ingen tyngd på mig alls. Vi fortsatte kyssas medans hans hand strök in under min tröja och på magen. Jag höll händerna på hans rygg och ju närmare jag kom byxmidjan ju mer andades han. Hans andetag gick fort och det blev till stön. Han snuddade vid mina bröst och jag lät det flyta på. Sedan reste han sig upp och drog mig upp från sängen.
- Vi ska inte gå för långt nu när våra vänner är däruppe. Sa han och jag fnittrade till.
Jag ville inte sluta men han hade nog rätt. Vad skulle hänt ifall Harry eller Julia kom ner och letade efter oss?
Det skulle bli så pinsamt. Vi får göra det ensamma. Han tog min hand och vi gick upp till dom igen. Julia verkade hämtat sig igen för hon satt i hans knä och skrattade. Han hade armarna om henne. Hon var betydligt tanigare än honom, fast det har hon alltid varit. Den lilla smala Julia. Vi log när vi såg att hon var glad igen. Hon reste sig upp och kramade mig.
- Du är bäst, tack för att du alltid ställer upp. Viskade hon.
- Du behöver inte tacka. Viskade jag tillbaka och hon log. Jag satte mig på armstödet på Louis stol och njöt av värmen. Han la armen runt min midja och klappade försiktigt.
- Det är sjukt varmt. Gnällde Julia och då fick jag lust att dra till kampis.
- Vi kan väl dra.. Sa jag.
- INTE till kampis. Avbröt Louis och jag skrattade.
- Vart ska vi då tycker ni?
- Stranden? Frågade Harry och vi alla nickade. Harry & Julia gick till Julia för att packa och Louis följde med mig under däck. Jag drog ut byrålådan och tog fram min snyggaste bikini. Jag la ner den i min strandväska och min handduk också. Jag ville byta tröja men tvekade först. Men valde en annan top. Så snabbt och smidigt som möjligt tog jag av tröjan jag redan hade och satte på den andra. Louis log mot mig och jag rodnade lite.
Live every secondGIRLS RUN THE WORLD

Kommentarer
Postat av: Moa

När kommer nästa del ? :D

2012-06-21 @ 09:49:42
URL: http://justlikeonedirection.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0