meningen med livet #10

Johannas perspektiv
- OMG! Skrek Zeena men Zayn fortsatte kyssa mig. Jag bara hängde på. Det var så mysigt och han verkade gilla det. Till slut avslutade vi kyssen & det verkade vara många som sett oss för folk jublade. Jag blev generad och han såg det på mig och drog in mig i en kram. Jag lutade huvudet mot hans axel och drog in hans underbara doft.
Han log mot mig när vi släppte taget och jag lot mot honom. Zeena bitchblickade mig grovt när jag kastade en blick mot henne. Han tog min hand och drog med mig in till caféterian. Vi satte oss vid ett bort i hörnet hand i hand och småpratade. Hans ögon tindrade och jag blev alldeles varm bara att få höra hans namn. Tiden gick fort och jag fick en hejdåkyss innan jag gick. Några timmar senare var skolan slut och jag mötte Hannah utanför skolan och gick mot bussen. Hon berättade om att hon träffat Harry & jag hade inte berättat om mig och Zayn. Men när vi satte oss på bussen så berättade jag det. Allt i minsta detalj. Hon sa skit om Zeena, men sen så fick hon nästan glädjetårar när jag berätta om hur han skydda mig och sedan kysste mig mitt framför dom.
- Omg, killen är ju helt jävla underbart! Sa hon lyckligt och viftade med händerna framför ögonen för att inte gråta. Jag skrattade lite åt henne och hon var verkligen glad för min skull.
- Nej Hannah sluta gråt, sminket blir förstört! Gnällde hon. Bussen stannade och vi klev av. Våran buss hade redan kommit till bussstationen där vi hoppat av. Jag tvekade. Skulle jag åka hem eller ta en tripp till hamnen?
- Kommer du? Ropade hon och jag la fingret på underläppen.
- Ska vi inte dra till hamnen en stund? Ropade jag tillbaka och hon nickade. Hon sprang mot mig, nästan skuttade. Vi tog varann i hand och började sjunga på en låt som vi både tyckte väldigt mycket om. Vi var framme vid hamnen och solen låg på så att det var väldigt varmt där. Vi köpte en varsin glass och satte oss på den lilla hamnbryggan. Hon vinglade med benen i takt med sången hon sjöng. Jag lyssnade och tänkte samtidigt på Zayn. Är det "vi" nu, eller hur ska jag ta det här med att han kysste mig?
- Hannah. Sa jag.
- Ja hjärtat?
- Är du och Harry, typ tillsammans?
- Jag vet inte, vi kysstes idag igen haha! Sa hon lyckligt och jag såg hur hon började tänka på honom och föll in i sina dagdrömmar. Jag knuffade henne på armen och hon hoppade till.
- Hahah du skrämde mig! Sa hon och jag log brett mot henne.
Vi åt på våra glassar och pratade om killarna. Om det skulle gå bra för oss 4 så skulle vi göra så himla mycket i sommar. Hannah började redan planera vad vi skulle göra och jag kunde inte hålla mig. Jag bröt ut i ett asgarv och hon tittade tjurigt på mig.
- Men vafan?! Fräste hon och jag ryckte på axlarna.
- Haha det går för fort Hannah.. Ska du börja planera erat bröllop också eller? Flinade jag och hon suckade.
- Nejmen jag är glad, och du vet hur mycket jag gillar honom! Det här är det bästa som hänt mig. Jag har dig & världens bästa kille. Jag kan ju inte önska mig nåt bättre liv än det jag redan har.
- Jag älskar dig, ditt cp. Sa jag och drog in henne i en kram som bara vi kunde göra. Den där kramen som övergick till ett flummigt litet bråk. Jag nöp henne i ryggskinnet och drog sedan i bhbandet så att det snärtade henne hårt på skinnet.
- JÄVLA IDIOT! Skrattade hon och började knuffa på mig. Hon kittlade mig och jag nästan kissade på mig.
Min mobil ringde mitt i allt och jag tog upp den för att svara. Det var Melina.
(Melina) Hej gumman.
(johanna) Hej snygging.
asså du kysste ju Zayn idag ellerhur?
Ja?
Jag ljuger inte när jag säger det här jag lovar! Men Sammy har kysst honom, för bara någon timme sen.
Va? Varför?
Jag vet inte..
-
Jag la på och tårarna fylldes med tårar. Själv trodde jag inte på det men jag var inte säker på nånting. Han kanske inte är så perfekt som jag trott hela tiden. Hannah kollade på mig undrande och jag berättade det.
- Lilla Sammy? Men snälla Johanna, tro inte på dom. Melina är en ytlig tjej & varför skulle han kyssa lilla Sammy som knappt vågar röra vid killar utan att börja fnittra? Prata med honom själv innan du bestämmer dig för vad du ska tro. Sa hon och tog min hand. Jag nickade. Fast jag själv inte alls tyckte det var lika enkelt som hon verkade tycka, jag har verkligen fått känslor för honom & det är inte kul att höra sånt. Fan.

Kommentarer
Postat av: Moa

Meeer!

Så sjukt bra!

Bästa jag någonsin har läst :'D

2012-06-05 @ 21:30:51
URL: http://justlikeonedirection.devote.se/
Postat av: Moa Persson

Snälla Del 11 idag ? :'DD

2012-06-05 @ 21:47:53
URL: http://justlikeonedirection.devote.se
Postat av: ..

kapitel elvaaa!

2012-06-05 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0