LET'S BEGIN

Hej och välkommen! Den här blogen drivs av mig, Nora 13 år från en stad några få mil utanför Stockholm. Jag älskar musik och vill därför göra någonting mer än bara sjunga och spela. En blogg kan ju vara rätt kul det med!
Det kommer komma upp allt möjligt från musiktips till skandaler om artister och sånt. Ibland kan det rulla en fanfic med tidens gång oxå. Uppe i det vänsta hörnet finns mer information och två länkar. "Veckans låt" innebär att ni kommer få ge förslag på lite låtar och sen kommer jag utse en av låtarna och lägga upp om den och lite info om artist och sånt. "Bäst just nu" är väl som ett musiktips personligt från mig. Klicka gärna och lyssna! :) XOXO ~

Kommentarer
Postat av: Emelie - pixs.

Jag kommer följa! :D

2012-05-07 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0