Live my life #13

HARRY:
vi gick in i köket och torkade av mig lite. Sara torkade bort kaffet på min tröja. Hennes hand som höll i papper gnuggade mot min mage. Jag följde henne vart hon än gick och hennes höfter svängde när hon gick. Hon kastade med sitt perfekta hår och hennes bruna ögon log mot mig när hon sedan gick emot mig.
- Ska du dra hem nu eller? Du kanske inte vill gå runt i smutsiga kläder.. Sa hon och hon hade rätt. Jag borde gå och köpa en ny tröja eller gå hem och byta om. Men jag vill inte gå ifrån henne. Vi gick ut till kassan och satte oss ner och nu fick Emmy och Louis jobba. Louis fattade inte vad han skulle göra, och jag skrattade åt honom när Emmy var tvungen att förklara för honom flera gånger. Till slut kom han igång och serverade två kaffekoppar men sen var det dags att stänga. Sara flätade sina fingrar med mina och jag sneglade mot henne. Hon log mot mig när hon märkte att jag kolla. Emmy torkade av bänken och vi gick och skjöt in stolar och plockade undan disk. Louis soppade golvet. Till slut var vi klara och kunde stänga för dagen. Vi gick ner mot hamnen och satte oss på bryggan och snackade. Vattnat klunkade högt och måsarna skrek.
-
SARA:
Det blev tyst en stund för ingen hade något att säga egentligen.
- Du var full igår, Sara. Hur gick det för dig egentligen? Flinade Harry som sa det bara för att jävlas.
Jag knuffade på honom.
- Ha-ha. Jättekul.
- Dina föräldrar var inte så glada när jag kom hem med dig, kan jag säga. Sa Emmy som satt med Louis arm om sig. Det var ju bara pinsamt att prata om det och det borde ju hon fatta så varför fortsätter hon?
- Men gud det är ju Harry! Sa en tjej en bakom oss. Det var nog bara att fan. Men Harry verkade känna henne.
- Hej Harry. Sa hon sedan och gick fram till oss. Hon typ flörtade med honom och jag gillar inte att sitta vid honom när någon annan håller på. Han kanske håller på med flera tjejer och inte bara med mig? Jag flyttade mig mot Louis och Emmy och Harry gav mig en blick och mimade med munnen, what mimade han och jag himlade med ögonen.
- Hur är det med dig, Harryboii? Sa hon och satte sig på huk framför honom. Hon drog fingrarna genom hans hår och sedan höll hon handen på hans axel och den andra på hans bröst. Som att han var hennes pojkvän eller något liknande. Louis verkade inte fatta vem det var och Emmy tittade på mig och Louis hela tiden och sedan på Harry och tjejen.
- Hej på dig också, och hejdå. Sa han sedan och hon satte sig i hans knä med särade ben. Jag pallade inte se på, så jag reste mig upp och gick därifrån tills den där jävla tjejen hade gått.
- Vart ska du, Sara? Ropade Harry och tittade efter mig. Jag vinkade bort honom och ställde mig med ryggen mot. Det är inte kul att vara kär i någon som en annan tjej försöker kåta upp mitt framför en. För jag är väl kär, annars skulle jag väl inte känna såhär?


Oj nu har ni fått mycket uppdatering! så jag förtjänar en paus. ska titta på big brother och kolla på min personliga blogg. gör det ni också, http://noraaofsweden.blogg.se .

Kommentarer
Postat av: sabina

Omg, nu blev de riktigt spännandee, du kan inte bara sluta nu, skriv meeeer!! :D:D

2012-05-20 @ 21:34:53
URL: http://sabinaeelise.devote.se
Postat av: jessica

love it , och din update är sjukt grym ! :)

2012-05-20 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0