Live my life #15

SARA:
Varför kunde vi inte bara åka hem? Jag behöver en paus från Harry. Han har bett om ursäkt och han har sagt massa fint om mig. Men att han inte sa ifrån när tjejen var på honom och gled mot honom och dansade sådär och trodde hon var sexig. Jag gillar inte det och det sa jag till honom och han ryckte på axlarna.
- Gjort är gjort. Sa han bara utan att ens verka bry sig det minsta. Men han är kille och det finns nog ingen kille i världen som är helt perfekt. Jag har blivit kär i honom, och jag kan inte gå och dra ut på det här. Jag måste glömma det.
- Förlåt Harry. Sa jag och kramade honom.
- Det är ingen fara alls. Sa han tillbaka och kramade om mig hårdare. Han måste få en till chans och det måste jag förstå. Vi alla 4 gick en promenad längs stranden och pratade. Jag trivs bra ihop med dom här 4.
Louis mobil ringde och han svarade direkt. Det verkade vara en kompis.

EMMY:
- Ja, vi kommer. Sa han och sedan la han på. Jag tittade undrande på honom.
- Grabbarna frågade om vi ville vara hemma och hänga ikväll tillsammans, vill du det? Frågade han och tittade på Harry. Harry nickade. Jag tittade på Sara och hon ryckte på axlarna. Killarna började gå mot parkeringen och sina bilar. Vi gick efter och visste inte riktigt om vi skulle följa med dom eller åka hem. Dom satte sig i sina bilar och jag ställde mig bredvid Sara.
- Kommer du, Emmsy? Ropade Louis från bilen. Jag gick till honom och Sara gick till Harry.
- Jag fattar inte.. Ska vi följa med? Frågade jag och han log mot mig.
- Ja det är väl klart.
Jag satte på mig bältet och kände mig lite nervös. Jag ska få träffa Liam & Niall nu. Jag har ju redan träffat Zayn. Bilen körde fram på stadens gator och stannade utanför en villa. Louis tog min hand när jag klev ur bilen och sedan höll jag med båda händerna om hans hand och så gick vi uppför garageuppfarten. Det dunkade musik från huset.
- Är allt okej? Frågade han och jag nickade med ett leende. Han öppnade dörren och fram kom Zayn och skrek VAS HAPPENIN BRODEEER' jag skrattade och han gav mig en kram och verkade glad att jag kom.
- Tja Emmsy! Sa han sedan. Niall kom fram och hälsade. Jag fick en kram av honom också.
- Du är väl typ Louis flickvän? Frågade han sedan och jag kollade på Louis. Vi har inte snackat pojk och flick-vänner än.
- Det är hon väl. Svarade han och då fick jag en kram av Niall.
- Välkommen till familjen då! Sa han och gick sedan in till köket och jävlades med Liam som fixade med maten. Jag gick in i köket med Louis och Liam hälsade trevligt.
- Hej. Emmy va? Louis har pratat lite om dig. Frågade han och gav mig en kram. Jag flinade mot Louis.
- Vadåå? Det har jag väl inte. Sa Lou generat och sedan gick vi runt och han visade mig lite av deras gemensamma våning. Huset är 6 våningar högt. Bottenvåningen är den gemensamma och sedan är det personliga. Fast dom brukade sova på den gemensamma i det stora sovrummet.
Det kändes bra att få veta litegrann hur dom bodde och så. Och det kändes ännu bättre att Louis typ sa att jag är hans flickvän.
SARA:
Harry stannade bilen vid Louis bil och sedan gick vi hand i hand upp för garageuppfarten.
Vi stannade utanför dörren.
- Harry, jag vill bara veta att allt är bra nu när vi går in och träffar dom andra.
- Allt är bra. Och jag vill att du ska veta att jag älskar dig. Sa han sedan och jag fick ur mig ett aww och kramade honom.
- Jag älskar dig också, harry. Viskade jag och sedan kysstes vi. Hans händer vilade på mina höfter och mina händer vilade runt hans hals. Hans puls var tydlig och det kändes så rätt att kyssa honom. Vi avslutade kyssen och gick in till dom andra. Zayn kom och hälsade oss välkomna. Jag fick en kram av honom och sedan kom Liam. Han gav mig en kram och sedan gjorde han handslag med Harry.
- Du är Sara va? Harry har pratat om dig. Sa han och jag flinade och började skratta lite.
- Liam, du älskar att skämma ut mig va? Frågade Harry och Liam skrattade lite.
- Det är väl bara gulligt. Sa jag och dom båda log, mest Harry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0