Live my life#14

SARA:
Jag kände mig bara så dum. Och det värsta är att han bara sitter och låter det gå. Jag kände hans armar runt mig. Han kramade mig bakifrån och viskade något men jag lyssnade inte.
- Ha-ha, vad ska du ha mig till? Du har ju den där silikonbruden! Ni kan ju gå och ligga direkt, jag låter er vara om ni vill det. Sa jag irriterat, men egentligen är jag sårad och avundsjuk.
- Sluta, Sara. Du är larvig när du säger sådär.
- Ja, jag är kanske för larvig och feg för dig. Förlåt, du har nog hittat fel tjej.
- Nej det har jag inte. Sa han och höll kvar ena armen om mig. Jag ville inte ta bort den eftersom att jag älskar hans närhet, men jag kände mig sårad. Jag kanske inte borde det, vi har aldrig bekräftat att vi har ett förhållande. Men jag har känslor för honom och han har behandlat mig som sin flickvän.
- Hur vet du det? Du satt och lät henne hålla på, jag satt bredvid dig Harry.
- Jag vet men hon är sån. Hon är på alla liksom.
- Du verkade inte ha något emot det.
- Klart jag hade, jag ville ju hellre vara med dig. Sara, det spelar ingen roll hur mycket du tror om mig och hur arg du blir du är ändå den enda och jag vet att du är den rätta. Jag vet att vi inte är tillsammans, men jag älskar bara dig. Ingen annan.
EMMY:
Jag satt hos Louis och drack ur min läsk. Han pratade om något som jag inte fattade riktigt vad han menade med det. Jag lyssnade inte så mycket. Men jag log ändå. Sedan satte jag mig upp och han flätade sina fingrar med mina. Jag lutade mig mot honom och fick känslan av hur det skulle va om vi blev tillsammans. Skulle han vara seriös, hur skulle han behandla mig? Jag vågar inte riktigt fråga. Men det känns som att det är ett bra steg i början att fråga.
- Louis..
- Ja, hjärtat?
- Om vi liksom typ.. Blev ett par, aa du fattar. Hur skulle du behandla mig, skulle du vara seriös?
- Som mitt allt, jag skulle aldrig skada dig eller låta någon skada dig. Ja, jag skulle vara seriös om jag märker att det funkar. Svarade han utan problem. Jag blev lugn och hans svar var precis det jag ville höra.
- Du är underbar. Viskade jag och han gjorde så jag lutade huvudet överdrivet mycket bakom och sedan kysste han mig. Det var en perfekt kyss, och jag kunde inte ha kysst någon bättre än honom. Vi avslutade kyssen när Sara kom och satte sig bredvid mig. Harry kom sakta efter henne och satte sig ner. Det var tyst och dom var väldigt spända.
- Är allt lugnt eller? Frågade Louis och dom ryckte på axlarna.
- Är det väl. Svarade Harry men Sara verkade ha en klump i halsen. Det är något som inte stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0