Live my life #17

ELLIE:
- Surfing? Vi ska väl inte surfa? Haha söt älskling! Skrattade han och hämtade två handdukar till oss. Jag lindade min runt kroppen och han la sin på axeln. Hand i hand gick vi till poolen. Han gjorde bomben och det blåa klara vattnet skvätte upp på altanen. Sedan tog hand min hand och hjälpte mig ner. Sedan skvätte jag vatten på honom och han bar upp mig högt över ytan och över sitt huvud. Han är verkligen stark och jag älskar män som kan göra så. Han snurrade fort så att jag började skrika och sedan drog han ner mig i sin famn igen. Jag log mot honom och sedan kysste han mig.
- Fattar du inte hur jävla läskigt det är eller? Skrattade jag och hoppade ur hans famn och ner i vattnet. Han skrattade. Sedan hoppade dom andra i poolen med oss och dom var inte så galna och jobbiga så jag och Liam fortsatte bada.
SARA:
- Men kommer du, Sassi? Frågade Emmy otåligt som väntade på mig utanför badrummet. Jag rättade till bikinitopen. Vi har fått låna bikinis av Ellie men hon har större bröst än oss så topen hänger lite. Jag suckade men orkade till slut inte bry mig. Jag låste upp och gick ut till Emmsy och hon log mot mig.
- Du förtjänar en applåd egentligen. Sa hon precis innan vi gick ut till dom andra. Louis stog i poolen och bar ner Emmy i vattnet. Själv stog jag på poolkanten och doppade tårna. Harry vinkade dit mig och jag gick försiktigt ner. Han simmade mot mig och höll om mig.
- Är du okej? Frågade han och tittade på mig. Jag nickade. Alla tog en varsin drink som Niall hade blandat och så tog vi det lugnt och sjöng till musiken som dunkade ur högtalarna. Jag stog vänd mot Harry och han höll sin ena hand på min rumpa och i den andra handen höll han drinken.
- Nialler, är det du som har blandat den här? Frågade Liam och räckte upp drinken. Niall nickade och han gjorde en imponerad min.
- Du borde börja blanda drinkar istället för att bara äta på Nandos, du äger ju! Sa han och alla skrattade lite. Tiden gick fort och Emmy började må illa. Dom flesta hade klivit upp ur poolen men inte Liam&Ellie.
LIAM:
Ellie verkade inte helt okej och jag vill inget hellre än att allt är perfekt för henne.
- Är allt okej älskling?
- Bättre. Jag är bara så nervös inför visningen!
- Det kommer gå bra. Sa jag och la händerna runt hennes midja. Hon lutade sig mot pool kanten och jag stog framför henne.
- Jag vill verkligen lyckas med det här och det vet du. Sa hon och jag klappade henne på kinden.
- Du lyckas med allting. Sa jag och hon la händerna på mina kinder och kysste mig.
Vi pratade om olika saker och samtidigt körde dom andra någon tävling på gräsmattan. Musiken fortsatte spela och hennes leende fortsatte synas på hennes läppar.
- När är nästa gång då det är dags att åka? Frågade hon sedan och jag ryckte på axlarna.
- Hoppas våran ledighetstid är länge till iallafall. Jag vill aldrig åka härifrån, jag vill vara med dig hela tiden.
- Du är allt för mig, älskling. Sa hon och sedan var det dags att gå upp. Jag gick upp och räckte henne hennes handduk och sedan torkade jag mitt hår och hon torkade sin kropp. Hon satte på sig sina jeansshorts som hon hade förut. Hon fick låna en tjocktröja av mig. Klockan närmade sig 4 på natten och alla var trötta och la sig i stora sovrummet på den gemensamma våningen. Det var inte planerat att tjejerna skulle sova kvar, men nu gjorde dom det. Jag la mig i sängen där Ellie redan låg. Jag la mig tätt intill och la armen om henne och blundade. Jag klappade med handen och märkte att hon bara låg i underkläder. Hon log mot mig när jag la handen på hennes mage.
- Tänk om det ligger någon där? Viskade hon och jag vände blicken och tittade bakom mig.
- Var?
- Haha nej dummer.. I min mage.
- Du är väl inte med barn? Frågade jag och hon skakade på huvudet.
- Men kanske i framtiden. Och jag vill dela min framtid med dig, mitt allt. Viskade hon och sedan blundade hon.
- Jag älskar dig. Viskade jag tillbaka och sedan somnade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0