Live my life #25

EMMY:
Fan! Tänkte jag och la handen för mitt ansikte. Hoppas han inte kommer. En dörr öppnades och jag väntade på att dom skulle börja prata med mig.
- Men varför sitter du sådär för? Frågade Sara och satte sig bredvid mig. Jag pustade ut och slängde en blick mot killarna som fortfarande pekade och pratade om mig eller caféet.
- Men dom har nog sett mig. Sa jag och hon gjorde en förvånad min mot mig.
- Nej! Skämtar du?! Sa hon och tog tag i min hand och reste sig upp från stolen. Jag höll fast henne och skakade på huvudet.
- Vi kan ju fan inte gå ut nu! Sätt dig ner och titta inte dit. Sa jag och hon skrattade lite.
- Men det är inte kul, jag hatar honom verkligen efter det han gjorde.. Sa jag med en suck men kunde inte låta bli att flina. Men när jag slängde en blick utåt och såg hur dom började gå hitåt så fick jag en orolig min. Jag la ansiktet i mina handflator och hoppades på att dom inte skulle prata med mig. Dörren öppnades ännu en gång och nu visste jag att det var dom. Jag var alldeles säker på det. 100%.
- Vem har vi här då? Hörde jag Jacob säga och Alex skrattade lite.
- Ge er förfan. Fräste Sara och dom sa dryga saker som "Ojoj" "chilla" och liknande saker.
- Det var ett tag sen nu tycker jag, har du blivit bättre i sängen nu? Frågade Jacob och la handen på min axel. Jag höll in tårarna som ville pressa sig ut. Helst ville jag lägga mig ner och tjuta som ett litet barn.
- Men håll käften för i helvete, stick härifrån! Fräste Sara ännu tjurigare och dom gjorde narr av mig.
- Om vi inte kan fråga er om hon blivit bättre, vem ska vi då fråga? Frågade Alex och flinade.
- Louis. Sa jag med darrig röst och det blev tyst.
- Vem är det?
- Hennes kille. Louis Tomlinson. Ja ni vet han världskända i One Direction. Sa Sara och jag höll hennes hand hårt och tryckte lite hårdare som ett tack för hennes stöd.
- Haha som att lilla äckliga och skabbiga Emmy skulle få honom?
- Jacob din jävel, backa undan nu innan du kommer ångra dig djupt. Sa Sara och reste sig upp från stolen. Jag höll i hennes hand men kollade inte åt det hållet.
- Jag tar inte emot andras order.
- Nej jag märker det, så jävla dum i huvet som du är. Sa jag och han fick ur sig ett pfft.
Det blev tyst en stund och Sara sa något riktigt bra och dom suckade.
- Jag vill bara veta om hon blivit bättre i sängen, ta det lugnt. Kom Emmy så kollar vi så får jag ge betyg på hur bra du var efteråt. Sa Jacob och klappade mig hårt på rumpan. Jag kunde inte hålla tårarna inne, hur kunde jag visat mig helt naken för honom, hur kunde jag ligga med en sån idiot? Jag förstår inte hur dum jag kunnat vara. Men nu är det försent, han har sett mig och jag var tydligen dålig i sängen och han kommer alltid kunna säga det. Jag som var så dum, jag förtjänar den här skiten. Fan, jag kommer aldrig bli av med honom efter vårat långa förhållande.

Kommentarer
Postat av: Anja

Sjukt bra älskar den:)))) hur mår du nu?))

2012-05-27 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0