Live my life #23

EMMY:
En tår rann ner för hennes kind och jag torkade försiktigt bort den med fingret. Jag förstår att hon är ledsen, det var jag också för bara några minuter sen. Men jag har hunnit hämta mig. Jag vill inte att dom ska åka, jag vill vara hos Louis hela tiden men man kan inte alltid få som man vill ha.
- Det ordnar sig, du är stark Ellie. Vi fixar det här tillsammans! Sa jag och la armen om henne.
- Jag vet, jag har ju varit med om det här förut att dom åker och man får klara sig utan dom. Så egentligen vet jag själv att jag fixar det om jag bara vill. Men just nu älskar jag Liam och grabbarna mer än vad jag nånsin gjort. Och nu när ni är med så är allt så mycket roligare och bättre, jag behöver inte vara ensam tjej och jag har er också.. Snyftade hon och jag höll med henne. Det är roligt när vi är flera tjejer här.
- Jag förstår dig. Men ta ett djupt andetag och njut den här tiden som dom är kvar! Sa jag och hon nickade och gav mig en kram. Jag tog hennes hand och så gick vi ut till dom andra. Louis kom och kramade om oss och sedan stog han kvar hos mig. Ellie satte sig i soffan och vi hämtade läsk till henne.
Klockan närmade sig 01 och några av oss hade redan gått och lagt sig. Jag, Louis, Zayn & Ellie satt i soffan och snackade. Dom andra låg och sov. Jag höll i Louis hand och han höll sin andra hand på mitt lår. Jag kollade på honom med ett leende och sedan kysste han mig försiktigt på läpparna.
- Du är så fin. Viskade han och jag blev lite generad. Efter några minuter gick jag till badrummet och tvättade bort sminket och satte upp håret i en svans. Sakta drog jag av mig linnet och såg mig själv framför spegeln. Min rosa spetsbh har börjat blivit lite sliten. Med en suck satte jag på mig en t-shirtt som jag skullle sova i. Och sedan la jag på tandkräm på min rosa tandborste och borstade noggrant igenom munnen.
- Ska du redan gå och lägga dig? Frågade Louis som kom in i rummet och la armarna runt min midja. Jag ryckte på axlarna och spottade i handfatet. Med försiktigt steg gick jag mot dörren men han höll kvar mig tätt intill sin kropp.
- Jag är så trött så jag ska faktiskt gå och lägga mig nu direkt. Sa jag och log mot honom lite försiktigt.
- Kan du inte vänta en stund på mig?
- Jag svimmar snart, älskling. Flinade jag och han släppte min midja och med ett flin gick jag förbi dom andra i vardagsrummet och in till sovrummet. Jag kastade en blick mot Harry och Saras säng och såg bara Harrys rygg. Jag kröp ner i Louis säng och bestämde mig för att kolla twitter. Det var inte speciella tweets så jag la mobilen på golvet och slumrade in.
ELLIE:
Louis gick förbi oss och sa att han skulle gå och lägga sig. Emmy hade precis lagt sig och dom tofflar nästan varandra så det är nog bara därför. Zayn satt på andra sidan soffan och höll på med sin mobil. Hans ögon brukar vara kastanjeformade men nu var dom smala streck. Jag flinade lite när jag tänkte på det men gick sedan till badrummet och fixade mig för att gå och lägga mig jag också. Jag släppte ut håret som var flätat och gick försiktigt fram över vardagsrumsgolvet och in till sovrummet. Rummet var nersläckt och jag kunde inte se så bra. Men till slut hittade jag till Liams säng och kröp ner. Han sov djupt men när jag hade lagt mig så kände jag hans arm om mig.
- Godnatt babe. Viskade jag och blundade sedan och somnade in.

Väldigt enkel jag vet! men jag är väldigt dålig just nu. Var hos akuten inatt och kom hem vid 4 och är verkligen jättetrött och sjuk. Så tyvärr kan jag inte skriva så bra. Hoppas det är lugnt, xoxo

Kommentarer
Postat av: jessica - believe från dw ! :)

förstår absolut om du inte har ork , men hoppas du mår bra nu , inte för att jag vet vad som hände men förhoppnings vis så är allt bra nu , btw :ur grymt kapitel :] <3

2012-05-24 @ 17:32:13
Postat av: anja

jag älskar fan din fanfic den är så sjukt bra!! fattar inte hur du kommer på den?!! älskar den och krya på dig♥

2012-05-25 @ 07:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0